tisdag 20 november 2007

Jaha det var det jag var...

Följde trenden och gjorde testet. Resultatet blev ganska oväntat att jag var mest ortodox, men det var det där med mysteriet som förmodligen gjorde det. Ja så kan det gå när inte haspen är på


Eucharistic theology
You scored as a Orthodox
You are Orthodox, worshiping the mystery of the Holy Trinity in the great liturgy whereby Jesus is present through the Spirit in a real yet mysterious way, a meal that is also a sacrifice.
Orthodox
94%
Catholic
88%
Luther
38%
Zwingli
13%
Calvin
0%
Unitarian
0%

3 kommentarer:

Magnolia sa...

hehe - där ser man lisa. Trodde definitivt att du skulle bli 100% romersk katolik eller 100% lutheran.
Men Ortodox!!! Fast det blev ju jag med iofs..*S*

Anonym sa...

Du slapp iaf Calvin...det grämer mig att han öht hamnade på min lista.

Lisa Linderoth sa...

Ja lite skumt är det med sådana här test. Jag vill liksom ha fler alternativ.