söndag 16 november 2008

Utmanad

Miriam har utmanat mig och jag är inte sen att anta den så...

Första gången jag...
Åt tacos: minns faktiskt inte. Kanske var det hos min kompis H som hade en modern mamma som gärna provade exotiska saker. Hos dem var allt vitt, kliniskt och maten var gärna "lite Hawaii" och på sommaren grillades det flintastek med kalla såser i flaska till. Vi lärde oss också att tillaga tacos men min mamma är mera stekt sill och kroppkakaor faktiskt. Idag är dock det mera exotiskt, hurra för min mamma!

Körde bil: tror att det var med en vän till familjen som tog sig an mitt bilkörande. Jag fick köra på en grusväg i norra Jämtland som typ aldrig trafikerades, för säkerhets skull liksom. han hade en ny fin bil och var oerhört perfektionistisk då det kom till bilkörning bland annat.

Sov i tält: säkert någon gång med skogsmullepappa och mamma någon gång då jag var riktigt liten.

Drack alkohol: ärligt...alldeles för tidigt. Men jag vill tillägga att jag kommer från ett tryggt hem så mitt förfall kan ej skyllas på mina helylle föräldrar.

Fick ett jobb: Då jag gått ut nian och genom kommunen fick jobba på ett fritids i tre veckor.

Stod på en scen: Öhhh...vet inte. Livet är min scen.

Svimmade: Minns inte.

Svarade på en fånig enkät: hela samhället bygger ju på sådana. De brukar börja dyka upp då man går på högstadiet och livet kan bli farligt med sex drugs and rock´n roll, så det var väl då nån gång.

Inga kommentarer: