tisdag 29 januari 2008

Lite nya Ebbabilder





12 kommentarer:

Anonym sa...

Lill-Tuli föredrog glasögonbilden. Själv häpnar jag över hennes viljestyrka att försöka ta sig fram. Henne får ni nog att göra med :)

Vilken snygging!

Lisa Linderoth sa...

Jo nog har vi det vi gör alltid. Hon är snabb den rackarn:)

Anonym sa...

Gullig och P.O.P-randig=)
Här brottas vid med en gissningsvis förtidig 2 årstrots.. eller så är hon lika tjurig och envis som sin mor är jag rädd=/

Magnolia sa...

Hon är så fin lisa!

Lisa Linderoth sa...

Jag tycker själv att hon är tokfin, konstigt va?!;)
Just nu är hon lite extra intensiv, ålar omkring och har sig, kastar smörgåsrån över hela golvet och tjoar. Ibland blir man lite trött men hon är väldigt kul att umgås med faktiskt.

Miriam W Klefbeck sa...

Ingen i hela världen har en så fin guddotter som jag! *stolt*

/Den lyckliga familjens olyckliga hembiträde, a.k.a. Miriam

Magnolia sa...

Fast det måste ju vara roligt när de växer till sig och mer blir en person. Älskar att åka ner till systersonen just nu, det är krya och stå och gunga till musik som gäller. Samt testa rösten och se hur högt den kan låta *ler*...

Fördelen är ju att han inte är min så jag kan ju åka hem efter ett par timmar.

Är det dags för en fika snart? Vi skulle ju kunna ses i norrköping (halva vägen var). Såg at du ska med till Grönebo - JÄTTEKUL!!!

Själv ska jag vara kaplan men undrar lite skrajset vad jag gett mig in på. Du får gärna leda en av kvällsmässorna om du vill - en speciell upplevelse - där man förutom att ta emot vår Herre, också blir halvt uppäten av myggor.

Kram

Lisa Linderoth sa...

Liza: men, men...jag ska ju inte med till Grönebo!!!! Var står det? Jag är nog inte ens hemma då! Är inte det i början av augusti eller slutet av juli?

Magnolia sa...

Ditt namn stod med på en lista över präster som ska närvara, som jag fick skickat via mailen till mig. Ok, då har det blivit ett fel, sånt som händer. Synd =(

Grönebo är veckan efter midsommar.

Anonym sa...

Nä, dit kan du inte åka. Du måste vila dig så att du orkar hänga med i mitt tempo mellan den 18 och 25 juli :)

Och nu vill jag ha mer bilder....

Lisa Linderoth sa...

hmmm...vet inte om jag ska med då. Just nu känner jag inte för det även om det skulle vara trevligt att träffas. Nya bilder kommer snart men jag vill ju inte terrorisera världen med barnbilder hela tiden.

Anonym sa...

Lisa; klart du ska med! Och de som inte vill se Ebbanbebban kan ju surfa vidare till andra jaktmarker ;)