onsdag 19 september 2007

babycafé - uppföljaren

Jo så har man varit där då och det var...helt ok men lite ensamt känns det ju. Det var inte fullt så grinigt idag och det var en hel del nya ansikten några var riktigt stimulerande att prata med och jag stannade faktiskt ganska länge. Om jag går ganska regelbundet kanske jag kan lära känna några lite bättre men än så länge verkar alla liksom lite kompismonogama. Ja ja vad är väl en barnvagnspromenad i duggregn eller en kopp bryggkaffe i ett slitet Marbodalskök...tråkigt och trist eller helt underbart...!
Nu ska maken och jag ha vuxen tid- det innebär att vi ska sitta ner och prata med varandra men om jag får gissa kommer vi att bli så sömniga att vi blir tvingade att lägga oss.

Sleep tight and don´t let the bedbugs bite.

7 kommentarer:

Hosanna sa...

Sov gott själv!

Du kommer nog smälta in i gemenskapen så småningom... eller så blir du som undertecknad - traktens UFO. Kom då ihåg att vi värnar om minoriteter i vårt land. *ler*

Har just haft vuxentid med gubben så nu väntar sängen och astmapojken på mig. Tjing!

Hosanna sa...

Oj, här har det skett förändringar minsann!

Lisa Linderoth sa...

Tyckte att det blev lite tydligare så där...
Vad har du gjort på sistone?!

Hosanna sa...

Med bloggen eller livet? *ler*
Livet har mest bestått av sjuk son denna veckan till skillnad från övriga veckor som mest ägnats åt diverse strul med alla förkortningar som bup, hab och soc, du vet!?

Kanske skriver jag lite mer om det sedan... eller inte...jag vill ju inte framstå som en gnällspik men samarbetet lämnar mycket i övrigt att önska.

Jag tänkte packa in min familj i nya bilen och hälsa på snart.... och jag accepterar bara ett ;"oh vad roligt" som svar. *ler brett*

Lisa Linderoth sa...

Oh vad roligt!!! Klart att ni får komma det vore roligt *ler från öra till öra*. Då kan vi vara UFO:n tillsammans!

Hosanna sa...

Tipsar om en blogg; http://pastorjansson.wordpress.com/

Hosanna sa...

Helt off topic...men...
ber dig göra http://www.politicalcompass.org/ och posta svaret inne hos http://missionxp.webblogg.se/1191146714_values_as_gandhi_frie.html

Dag håller nämligen på med en intressant liten undersökning. :)