onsdag 13 augusti 2008

Jag antar utmaningen!

Har blivit utmanad att lista tre av mina passioner, så här kommer de:
1. Min familj: man, barn, katt, svärmor, mamma...ja ni fattar, klabbet. Älskar dom!!!!
2. Liturgi, väl utförd, genomreflekterad, vördnadsfull och estetiskttilltalande. Svårt att hitta faktiskt.
3. Ät- och drickbara saker, helst salt, fett och onyttigt då det kommer till mat. Gärna kaffe, bubbelvatten och rött vin att dricka och sedan en snus. Ja ni läste rätt, jag vet att det är onyttigt, farligt och allt det men det är verkligen en passion.

Jag har många fler passioner också men man fick ju liksom bara ha med tre. Näää, nu ska jag nog gå och ta mig en liten varmkorv med bröd och softa framför teven.

2 kommentarer:

Magnolia sa...

Hahaha, jag trodde du hade slutat snusa *ler* - men känns skönt att man inte är ensam om att njuta snus efter maten - eller hmmm gärna hela tiden.

Anonym sa...

Du är den coolaste präst jag känner.. fast å andra sidan känner jag inte så många präster. Småpratar gärna inte med "Rullis" å Malmehed direkt=) Nu har Alva accepterat dockorna iaf.. tusen tack!!! Glöm inte å maila kontonr nu=) Kram