lördag 7 februari 2009

Grönt hår, rött hår, snagg eller tuppkam

Jag KÄNNER mig ful idag. Då jag har sådana här dagar eller perioder kan det hända drastiska saker som jag alltid ångrar, typ, jag klipper page eller försöker färga hårt själv. Sista jag klippte page tyckte min man att jag blev personlighetsförändrad och sist jag färgade håret såg jag ut som en rysk kyckling som gick på speed. Ok, vad ytlig jag är men jag behöver hjälp att rädda mig från mig själv för nu kan allt hända och jag är ensam hemma.

8 kommentarer:

Göran H sa...

Det där med rysk kyckling lät ju spännande, har du någon bild?

Lisa Linderoth sa...

Nej!!!! Iförd virkad basker (mitt i sommaren) uppsökte jag dagen efter, närmaste frisör och hon blekte och blekte och färgade över och blandade och stod i. Till slut såg jag vettig ut.

Anonym sa...

... och du som alltid är så pråper till skillnad från *ehum* vissa andra.

Miriam W Klefbeck sa...

Utmaning på min blogg!

Anonym sa...

Jag vet att jag är lite sen (med tanke på att det var några dagar sedan du skrev), men tänk att få ha sett en rysk kyckling på speed som präst. :) Låter som kh'n här... :) All lycka med frisyren.

Prinsessan och jag sa...

Hej Lisa tänk att jag hittade dig här ute i blogg-världen! Och Mamma har du blivit...Jag har också fått en baby, Willmer föddes i aug. Det är en viss omställning för familjen men han är helt underbar!/Yvonne Välkommen till: Prinsessanochjag.blogspot.com

Prinsessan och jag sa...

Hej Lisa! Jag som hittade till din blogg...Yvonne i jubileumskursen på PIUS! Jag o dottern har bloggen Prinsessan och jag.
Jag väntar ännu på Linköpimgs stiftarnas inbjudan till kurs... Ha en bra start på veckan!/Yvonne

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack