lördag 10 maj 2008

Det är lördag och jag tror att jag är kär...

i min man alltså. kanske ingen revolutionerande nyhet men ibland slår det mig. Denna lilla dialog utspelade sig igår:
Jag: I morgon är det lördag, då är det melodikrysset det är skoj. (ok, jag vet att jag är en mes, till mitt försvar kan jag säga att jag aldrig hinner lösa det numera.)

P: Mmmm och då kommer C delen med tidningen. ( För den oinvigde är det en helgdel som rymmer underhållande repotage och en massa födelseannonser)

Jag: Ha! Du vill bara kolla på bebisarna!!!!

P:( något generad) Nää det finns fina bilder på gamla Norrrköping också....

Jag: Du vill kolla bebisar!!!

P: Mmmm...

Ni kanske tycker att det här var ett helt meningslöst inlägg och det är det också och ni kanske skulle säga att min man är en riktig velourmes och jag med. Jag säger att jag är kär och kärlek is the shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snuttigt. Han är söt din man. Verkligen. Ni passar för varandra.

Miriam W Klefbeck sa...

Ni är söta. Jag är lite sympatikär i din man. Typ som du var i min där i början.
Kram