torsdag 6 november 2008

Allt blir bättre...

av att städa och tvätta. Det vet alla normala människor som någon gång har känt att de höll på att tappa greppet om livet. Eller, ja..det är typ sådana som jag som har en lätt släng av OCD som löser problemen så. Igår hade jag nämligen fått nog, hör ni NOG! Jag klarade inte av att ligga där längre, liggsåren började nästan lukta. Sååå... i ett obevakat ögonblick smög jag ner i tvättstugan och satte på en maskin med Ebbas dagiskläder. Nu är ni spända på hur det gick va?!!! Jo jag lärde mig förstå på djupet att blöt tvätt är tyngre än torr tvätt. Det var en smärtsam upplevelse. Sedan lagade jag lunch och magen började anta formen av Barbamamma, extrem makeover Barbamamma...inte bra.
Min man som tidigare hade klagat över att vi inte hade några rena kläder skällde ut mig....ja ja otack är världens lön och barbamamma stilen som kanske snart är inne? han har ingen koll den mannen.
Näääää varför skriver jag sådana här inlägg???? Jag är en patetisk, patetisk människa. Nu har vi det ju svart på vitt....jag ÄR totalt skitunderstimulerad. Undrar om det finns någon annanstans som jag kan städa?

2 kommentarer:

Miriam W Klefbeck sa...

Barbamamma? Blev du svullen eller blev du rosa...eller vilken färg Barbamamma nu har?

Lisa Linderoth sa...

svullen...suck